Followers

Thursday, December 17, 2009

tawa dalam tagisan


minggu lepas aku dapat result sem 5 aku. sampai tertido aku tunggu nak msk student portal,xle .malam sket plak internet connection macam sial. aku bangun2 je, akak aku ckp aku dpt dekan, lega gaban la aku... melompat2 cam beruk yg dlu kne tambat kat umah sebelah. aku pon suroh la aka aku bce overall result..

jjang! subject federet aku aku dpt a-, sedangkan aku sendri tgk kat office. bongok tol la org yg key in mark aku ni. tp aku xleh nak blame die... u kau kan ramai student... xkan die nak layan aku je...

kemudian aku dikejutkan dengan kematian kucing kesayanganku, Bront@beyont ngan babyTiger@wood. mak aku cakap maybe dorg makan insect pelik2 xpon makan racun kat dlm stor. meraung2 aku menangis sebab aku berade di tempat kejadian trajis tersebut... terbayang2 lg wood ngan beyont terguling... sob,,sob.. kalau dorg ade lg, mesti time ni dorg berebut nak baring kat pangku aku. aku xpat bayngkan ape jadi kalo bapak dorang Gege mati, xmalan seminggu la aku...

banyak benda yg aku sayang pergi secepat mereka datang.... namun, if u really love it, let it go...

setiap kali aku kehilangan insan tersayng, sebahagian diri aku mati bersama...

0 Fireback!:

Post a Comment