Followers

Saturday, July 16, 2011

Daku dah lulus test, Jom Selebret...

Good everning muggles,

Sila buat standing ovation sebab aku dah lulus JPJ test ngan bangganye...

Maka, ngan rasminye aku bulan pemandu "Lembu" lagi. Giler excited bila sign borang JPJ tu.

Trimas wat mummy, family, Dino ngan TTB sebab memberi support yang teramat. Especially Jjong yang pagi2 lagi dah wish gudluck.

Lepas dah puas loncat2 kat driving school tu, aku terus g beli tiket citer Harry Potter. You mugs should watch this movie coz it's dem good!!Giler jeles tengok Emma Watson kiss my one and only Ronald Weasly..rase cam nak bakar je panggung tu..

Dan raye ni, you gan greet welcome to my new baby!

dan semestinya baby aku berkaler cekelat dan bersinar2..chewah..

Disebabkan aku dah kering idea nak mengarut, aku stop kat sini jer la..

Sebelum aku chow-sin-sing, aku nak wish Dino (walaupon die xbace belog aku ni) happy Birthday + happy fake anniversary. Balik raye nanti kite boleh celebrate sambil makan burnt cupcake, ye Dino!

Adiosamigosss!


0 Fireback!:

Post a Comment