Followers

Monday, October 31, 2011

Terima Kasih, Ex-ku???

Salam,
Sape dengat HOT FM ini pagi? Put your hands up..lalalalla(sila nyanyi ala2 2PM Hands Up).

Giler kentang tajuk dicussion kat HOT FM pagi ni. Walaopon aku menutup mata sambil membayangkan lengchai yang macho, telinga aku still dapat catch cerita2 orang yang membuat pangilan.

Baru aku perasan yang aku x pernah cakap terima kasih kat Ex aku. Sungguh kering hatimu Miza!

Jadi, dikesempatan ini aku nak cakap Timas kepada mereka2 yang pernah sudi meng-date aku yang tidak lawa ini...huhuhuhu. Semoga mereka2 bertaubat dari menjadi lelaki yang suka menduakan wanita. Cuba la jadi setia cam Aliff Satar.
Maaf terpaksa reject anda kerana anda underage...

Okeh la, xnak la citer jiwang2 ni.. Jom kite cakap pasal kuruskan badan - Topic feveret geng TTB.

Aku sibuk meng-youtube-kan diri ini, mencari video menari KPOP yang senang nak ikut. Aku x berani nak jog kat area rumah aku tu. Malumlah, aku dok pent house kan, takut kene culik pulak. Baik aku dok kat umah sambil layan menari ala2 wondergirls (Bueekkk...)

Pastu aku teringat pasal mamat yang giler cool... Definition of cool bagi Miza ialah : Baju funky, Rambut cambest, kasut yang super hebat dah muka sexy..(fuhhhhh..semputtttt), Aku masih x faham kenapa aku sangat berminat dengan lelaki2 seperti Chriss Koo ini.

He's so owh-some!!!

Ye, aku seorang wanita yang sangat gemar lelaki yang sangat berhati-pink.Biasa la, lelaki2 bergini sangat memahami perempuan yang keras seperti aku. LAgi masyuk kalau mamat2 berhati pink ni x gay. Sayang la kalau dorang ni gay...

Let's end this nonsense talk rite now... Still got billions ow work to be done by today.

ADIOSAMIGOS!

0 Fireback!:

Post a Comment