Followers

Thursday, October 10, 2013

Typical Lady Driver

Semalam petang aku que panjang kat petrol station. Maklumlah, petang2 kompem ramai orang.

Lepas orang depan aku blah, aku pon turunkan handbrake nak move forward.

N suddenly, datang sebuah kereta Myvi menyusup masuk depan aku...

Hangin sudah mari, maka aku pon turun kereta. Owh, minah hijabista rupanya. Tanpa segan silu perempuan itu mengangkat pump....

Aku pon sound (with 8-formation fingersnap) "Hello! I dah tunggu lama kat blakang"

Perempuan tu ngan muka toyanya berkata "Didn't see you there! Anyway, I isi sikit je"

Blehhhhh!

Aku memang dah buat muka bengis + Bitchface depan die. Nasib baik xbagi hadiah bitchslap seround. Anyway, aku ni malas nak gaduh2 depan orang. Maka, aku pon just cakap "Mind your manner" and masuk kereta.

Seriously, she's no bimboo sebab bukan cantik sangat pon dia. Tapi sekali fikir, ape guna muka cantik tapi otak letak kat lumbar??

0 Fireback!:

Post a Comment