Followers

Thursday, July 18, 2013

Persiapan Puasa & Raya 2013

Salam Ramadhan,

First of all nak ngucapkan tahniah kepada Cik Mah atas kelahiran putera sulung beliau. Mata sepet uuuu... mesti akibat terlebin tengok Running Man ( Patutkah aku tengok muka Lee Jong Suk mase preggy nanti??).

Dah seminggu lebih dah kita berpuase. Aku sempat balik rumah mak selama 3 hari minggu lepas. Memang best puasa kat rumah sebab boleh makan macam2. Mak iouls memang terbaik. Nak lagi best Along buat Lemon Cheese Cake, nomnomnom...

Aku x prepare ape2 lagi untuk raya sebab ioul sekarang busy dengan keje2 opis. Bulan 6 sampai 9 memang bulan2 keperitan... Cehhhh...

Baju raya, mak beli....
Duit Raya, Along tukarkan...
Kuih Raya, Along buatkan...

See, malas sungguh

204 hari lagi munuju hari menjadi MRS. dan aku x prepare hape pon T_T

Bonus, sila la beri saya lebih sikit....

0 Fireback!:

Post a Comment