Followers

Thursday, August 22, 2013

M&D Wedding: Jom Pilih Kaler

Bulan depan maka bermulalah aktiviti sibuk teramat yang boleh mengganggu gugat ketenteraman hidup daku.... Macam mana la nak mula T_T

Pening.

Rasenye bulan depan dah boleh start beli material baju nikah. X awal sangat kan? Tinggal 5 bulan je pon. Maka, daku pon dah shortlist kaler2 yang sesuai. Kalau aku, memang nak kaler2 yang gadis2. Baru lah terserlah ayu daku yang jelita ni *Blush*

Mak aku cakap hijau pastel pon cun juga. Sentap sebentar sebab xpernah pakai hijau *_*

Option seterusnya Blue... Sebab blue ni klaer yang paling safe. Agree?

Gempak tak aku sketch baju gune powerpoint?? Dasar engineer, xreti nak pakai tangan & tangan x bedung. hohoho

Option 1: Light Salmon

Option 2: Powder Blue

Option 3: Cantaloupe

Option 4: Light Champagne Pink

Last Option: Snowy Mint

Penin.....

Sila vote kaler faveret anda di Instag saya: azimiza1210

PS: Peah, jangan dok skodeng blog daku... buat keje!

4 comments:

  1. haha.. senget.. ni utk bju nikah ke?

    ReplyDelete
  2. option 4!! cantik~ tp dulu aku tingin nk color turquoise..cume kulit puteh sgt, make cancel..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanding nanti theme Peacock+Tiffany Blue, walaupon mak den x berkenan

      Delete
  3. aku sokong option 4 dah kata azimah mesti kene ada pink punya pilihan tp last option 2 pon aku apa

    ReplyDelete