Followers

Monday, November 4, 2013

M&D Wedding: Bridal Shower

Masyarakat melayu urban wajiblah mengigihkan diri ber-bridal shower..

Yep, aku pon ade bridal shower. Bukan literally punya shower... ini kejadian yg benar.

Selama hampir 6 tahun aku hidup dikelilingi teman2 yang rajin berjimba-jimba. Sudah tiba masa aku meng-hiatus-kan diri ini dari bersuka ria tanpa hala tuju. Bulan lepas aku missed trip gi Korea, dengan alasan nak berjimat. Maka, teman2 yang baik hati telah menganjurkan short trip untuk meraikan trip terakhir aku bersama TTB.. cam nak nanges rasanya.

Itinerary majlis adalah makan-mandi-tido secara terus-menerus.

Seekor ayam katik tersesat disitu

Katil tempat 7 puteri beradu


Private Pool tempat berkubang

Line ternet selembap siput swine. Maka, lain kali la upload gambar berjimba2.


 

0 Fireback!:

Post a Comment