Followers

Wednesday, November 25, 2009

aku dan kehidupan


hidup macam buih kan? it doesn't last long.... i didn't realize that life is full of interesting things before i went to uni... my frenz taught me that if u r a teen, act like one... stop being dull,blank and typically boring...

uni...

the place where i learn about friendship, love and living..

where i have i 2nd,3rd,and 4th bf...

where i was rejected...

where i fall....

and where i took steps to grow up...


berubah dari seorag tomboy kepada pompuan sejati memang susah...

kadang2 rase macam x nak ade hati...

ade ke lelaki nak awek ganas, selekeh, ske sendawa depan org?

dlu aku ingat mustahil..

skarang, x lagi kot


kat sni gak aku blaja erti tanggungjawab pada keluarga

aku sanggup blaja siang malam nak jd trainee kat 1 company besar kat m'sia ni

sanggup tinggalkan kengkawan aku kat penang and melaka

sanggup berpanas, berhujan

demi mase depan keluarga...

aku rela wat ape je..

cukuplah selama ini org menindas kami...

it will end soon

cari duit memang susah...

tapi ble dapat duit ngan usaha sendri, memang berbaloi2

emak... suatu hari nanti kau akan tersenyum melihat dunia ini

akan ku serikan hidupmu...

kan ku turuti mahu mu

akan ku menemani hari tua mu

insyaallah..


di sini aku mula kenal erti persahabatan

ieqa yg cool slalu bersama aku di kala susah dan senang

zimah yg sering mengundang tawa

aliya yg sering tersenyum

alya yg sering menjadi bahan usikkan ku...

farah yg menemani aku slalu

sungguh, aku memang menyayangi mereka


dan di sini...

aku mengenali seorg insan yg menyukai aku seadanya

miza yg selekeh

miza yg kasar

miza yg keanak-anakan

miza yg lembap

miza yg pelik

dia juga mengakuinya

aku memamg x cantik,menarik,tertarik

aku x da bomb...

tapi baginya...

aku adalah aku...

sanngup menemani aku makan mcD sebab aku xske kfc

sanggup teman aku tengok cte katun mase 1 date

sanngupmengahantarku pulang kerana bimbang...

sanggup mempunyai awek yg sebergini rupa...

dia xhensem..

xkaya

xgenius...

tapi dia adalah dia

dia teman hatiku...


ya allah, andai hari ini hari terakhirku... aku bersyukur kerana kau menghadiahkan hidup ini padaku....

0 Fireback!:

Post a Comment