Followers

Saturday, November 28, 2009

when miss otaku meets mr otaku


ape akan terjadi ble nerd bercinta nagn nerd... ape akan terjadi bile otaku bercinta ngan otaku...

mesti dunia ni huru-hara kan? haha.. maybe you'r rite...

ini sebuah kisah cinta 2 org remaja terpinggir dari dari hidup super cool remaja lain...


sebenarnye aku dah lame gak ske mamat nih... tapi die ni, mak oi... otaku rupenye... diam je.. aku pon try la bg hint.. tapi bdk ni wat tak tau je... pastu, aku mendapat berita mengejut, die masuk kelas lain.. punya la frust.. bengong nye budak... budak secomel aku pon die xmao...

pelik tol..


setahun kami dipisahkan jadual kelas yg berbeza.. ade la aku nampak dia dari jauh. hati aku bersorak yahoo! tapi die wat tak tau je dengan aku... aku try korek rahsia dari roommate aku, bdk satu skolah ngan die.


mungkin tuah, aku jumpa die lg... dapat la aku tengok dia lame sket. bukan setakat lame, pagi-petang-malam aku nampak dia. tapi macam mane la aku nak ngorat si otaku ni...


dia pendiam orangnye... cerita fav die "one piece" n sume cte japan yang berada d pasaran.. kire hobi die similar ngan aku... ble bosan dia ske main game..game piano ngan zombie.. pokoknye, die ni memang tahap gaban punye otaku.


nak dijadikan cerita, tak lame lepas ktorg wat jejak kasih.. bday die tiba. geng2 aku menjadi organizer bday die, excited la aku.. kemudian roommate aku ngan roomate dia jadi org tengah...

bermula la kisah percintaan palsu ktorang..


mula2 ktorang saje je wat drama tapi lame2 jd cam betol2 plak... mase tu aku jd takut, taku aku sorang je yang perasan. ade kawan2 aku yg suroh aku stop mengharap pada dia.. tapi, aku xtau la.. aku mcm xmampu.. setiap hari ktorg sms each other... somehow, aku rase dia ni comel orangnye... klakar gak mamat ni..


hari demi hari, drama dah jd sinetron... sampai 1 tahap, dia mula mengeluarkan ayat2 berbunga kat aku.. aku sampai xtau benda ni betul ke tidak.. kawan2 aku jadi makin pening.. ade yg ingat ktorg memang betol2 couple.. kesian dorg kne tipu...


satu hari, dia cakap "wo ai ni" kat aku... geng2 aku cakap dia gurau je.. huahhh!

semakin kerap plak dia cakap macam tu...

kemudian kami mula berdating ... we wore green dat day... watch cartoon movie and eat mcD


pada pg hari jadi aku, dia mengeluarkan ayat super " will you be my GF"..

aku pon melompat2 setinggi 6 kaki.. rase macam menang loteri... hahaha... die tanye aku "nak hadiah ape?"... BMW! dia hanya tertawa... malam itu kami ke kelas seperti hari2 lain.. tetibe...

sms masuk la... dia suroh aku turun bawah kol sebelas... aku ingat dia nak bg bmw ..tapi die hulur 1 beg... blum sempat kami nak wat lagu hindustan, geng2 dia dah menyerang... cam kambing msk swimming pool...rupanye, dia bg bear... bear yg aku namekan Qayyum@Q.. sejak hari itu aku ade hobby pelik tebaru.. bercakap dengan bear..


skarang, kami masih besama.. dia masih main game macam selalu... aku msah dengan drama jepun aku... walaupon dia xromantik tapi dia ade charm tersendiri.. ...

dan yg paling penting, die cukup berani nak jumpa ngan abang aku

0 Fireback!:

Post a Comment