Followers

Saturday, November 28, 2009

tanggungjawab itu relatif

jd orang miskin susah.. kadang2 sampai termimpi2 nak jd org kaye...
tapi pernah x korang terfikir yg org kaye pon ade responsibility sendiri...
kene jaga bisnes, kne pura2 comel sebab nak bodek org besar2... silap langkah, bank-to-crup...
org miskin xpyah pikir pasal kne main golf ari ahad, barang kemas mane nak pakai g umah dato' z and xyah fikir jd muflis....

memang aku terkenal ngan sikap muka duitan aku... tapi at least aku berusaha nak jd kaya.. dan tanggungjawab relatif aku sebagai seorang student blur yg teringin nak jd kaye ialah mengorbankan mase muda remaja aku dengan menghadap nota2 yg mampu mengembongkan tak aku... tapi ini sume routine to grow up...

next year aku dah mula kerja... bley la aku tolong mak aku sket2... nak tolong banyak, tunggu aku abiskan utang ptptn aku... kne la bantu, aku ade adek2 lg.. bli kete? xkot... aku bukan ade lesen pon... lesen motor? bakal menjelma...
aku

aku gak berdoa adik2 aku sedar yg kami bukan orang senang and dorang kne berusaha untok dri sendiri... xkan mak aku nak jage dorang forever

0 Fireback!:

Post a Comment