Followers

Monday, September 2, 2013

M&D Wedding: Dugaan Berdarah Manis

Selamat Hari Raya... Ade 3 hari lagi ni ^_^

Okeh, first thing first. Aku rase aku dah terjangkit syndrome "Darah Manis". Coco hari ni bercomolot dengan tiang. Camni kisahnye:

Aku ni memang x reti nak paiking menghala ke depan sebab dah biase sangat reverse parking. Nak dijadikan cerita, hari ni teringin sangat nak masuk parking kepala dulu T_T. Zreeeetttttt. Terlanggar sudah.

Nanges wooooo. Bonus pon belum tentu hado, ko kemik2 plak kan COCO.


Tapi lawak jugak sebab aku post gambar ni with description

"Dugaan Darah Manis? Nasib baik x langgar kete lain"

Pastu dapat sms from Dindong

"Apsal Darah Manis???"

OMG, is he playing with me or he's pure naive??

"Orang cakap la, bile dah rancang nak kawen ni mesti mcm2 jadi" Terpaksa la aku ni buat kelas bahasa melayu pagi2.

Card x tempah lagi, Peformance Scorecard ade la (i u noe what i mean ^_^)

Anyway, less than 160 days left and still negligent.

I'm sure is a lazy bride with a scratched car.


Author's Note 1: Manis x darah ini?????? (Sila baca menggunakan tone Jepp Sepah)

AN2: Sape tengok citer Green Scalpel? Hotness level tahap meletops... patutkah saya melatih anak jadi pediatrician??? 

AN3: Kpop fan's only... Heenim's is back. Drolling Time

0 Fireback!:

Post a Comment