Followers

Tuesday, September 17, 2013

M&D Wedding: Wedding Checklist with Gantt Chart

Salam tengah bulan.... tengah mengira hari menuju pay day T_T

Okey, hari ni xnak citer panjang-panjang sebab tuesday blues melanda. Hari ni aku nak share skit wedding check list. Disebabkan aku ni cuai, maka checklist telah diupdate menjadi Gantt Chart supaya mudah skit nak track progress yang xseberapa

Warna pink cerah tu untuk initiation of process manakala yang warna gelap tu maknanya dah wajib di buat. So, aku tulis siap2 siapa yang kena buat.

Contoh: Photographer
Pink Cerah: Survey & Call
Pink Gelap: Book n bayar Deposit
PIC: HME (Nama sendiri)

Kalau bukak full document boleh nampak column untuk deposit, balance and remarks. So, xde alasan lagi nak lupa2 ape yang x bayar or beli lagi.

Checklist ni hasil gabungan beberapa checklist yang aku jumpe tru blog. Maka, dipersilakan ambik... ^_^


Semoga dapat membantu mempermudahkan kerja korang sume.

A/N: Survey andaman via FB. Hampir 80% owned by "Abang2" and make-up by MAN. Sorry kalau ade yang rase aku ni anti ke hape. Aku serius x anti dorang ni. Aku cuma xmahu disolek dan disiapkan oleh lelaki. Bukan berlagak alim, tapi ini hukum kot. Mengelak fitnah itu wajib.

0 Fireback!:

Post a Comment