Followers

Saturday, May 5, 2012

Bila Kompang Berbunyi...

Nite everyone!


Semenjak tiga-pat menjak ni ramai pulak kawan2 yang kawen. Bulan ni je jadual aku dah mula diisi dengan jemputan majlis kawen, kenduri nikah dan kenduri2 berbentuk kekeluargaan. Adakah aku makin tua?


Again, middle age crisis.


Anyway, siang tadi aku attend wediing member sekolah aku. The bride's house is actually nearby tapi wajib la aku muncul lambat. Anyway, congrats Fisha!


They said i'm chubby... well, I am

Kenapa aku bergitu yakin muncul dengan eyebag yang tak dicover??

With Damea and Eyot


Teleport ke pantai??? Hebat

Anyway, I have a few notes for maself

* Never ever wear bawal in that style again
* To stop wearing baju kurung pahang
* Always cover my eyebag
* to start dieting... FOR REAL!

Note: Semua gambar dicilok dari FB rakan2. Mekasih!



2 comments: