Followers

Monday, May 28, 2012

Beautiful Wedding Part 1

I'm Back....


Masih busy walaupon aku sendiri xtau ape yang aku busykan. Anyway, I'm still having car-lag after a super tiring trip from KL to Kedah and back to KL. Yep, the DAY has come.... It's time to say goodbye to our beloved sister. Nampaknya, kurang la geng nak rebut mic masa karaoke.


Ok, cut the crap. Sabtu lepas, kekanda Azimah telah selamat dinikahkan dengan Incik Hatim. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. It was faster than i ever expected.


Aku, Tqa ngan Mai gerak dari KL pukul 9... of course selepas belasah makan Subway. American breakfast konon. Aku x pernah rasa annoyed yang teramat sangat masa memandu kecuali masa drive sabtu lepas. Ntah sape arrange jelajah malaysia time2 cuti ni. Pastu, boleh pulak marshal tu xbagi lalu lane kanan. Dah la kereta banyak. Sebab tu la kami sampai lambat.


Cam-whoring sementara menunggu majlis nikah

Masa untuk berpura2 ayu

The glowing bride.. wooo

Group photo ^-^

Cik Mah: Stop it guys! I'm calling my groom

Me: Whatever... I'm gonna smile!

Sunburn sebab terlebih enjoy kat langkawi

Can someone tell me why Mai proudly showed her sour-face?

Isn't she lovely????

Signing the deal....

The waiting list... If you know what i mean ^o^

Awwww... so, sweet!

I'll write on the reception later. Maybe tomorrow.... hah, dasar pemalas.

Wait.. xde orang perasan yang aku dah kurus balik ke?










0 Fireback!:

Post a Comment