Followers

Friday, May 4, 2012

Minggu Penuh Kesibukan??

Rabu lepas, sayup2 aku dengar boss menyebut nama aku. Saspen.....


Katanya, aku ngan geng2 bujang kena pergi ke RTM malam tu. Aku ingatkan ada makan2 maka aku yang innocent ni pon bersemangat waja je pergi. Sampai sana, baru la sedar yang aku kena jadi audience rancangan DIALOG. Tajuk hari tu Gaji Minimum Pekerja Sector Swasta. Chiss.. Sentap


Aku menyampah betul jadi audience sebab


1. Xleh main henpon
2. Xleh gi toilet
3. Xleh duduk tak sopan
4. Xleh borak2
5. Xleh buat muka comel mahaupon ketat


Sila maafkan wajah x berapa comel ini.. dah malam kot




Thatthefishcake!!!


Semalam pulak kena pergi PICC untuk Sesi Warga GLC bersama PM. Yep, PM. Aku memang x excited sebab ngantok tahap cipan. Sempat jugak pak najib buat lawak..


"Kalau dorang buat Bersih 2.0, kita buat BR1M 2.0"


chet, lawak berunsur politik...



Sebenarnya, niat di hati nak cerita pasal department retreat kat Langkawi minggu lepas. Tauke gambar pulak cuti. Soo, next week je la.

Teaser dulu


Adios Babeh


0 Fireback!:

Post a Comment