Followers

Friday, April 13, 2012

Apa nak buat kalau meja bersepah???

Setiap hari, aku akan dengar ayat yang sama...

Ni ade surat untuk ko...

Kalau surat chenta, aku bahagia.

Hampas.... yang datang hanya lambakan permohonan loan, bil sepital yang bukan milik aku, dan surat mintak elaun.

Hari ni meja aku ibarat dilanda tsunami berganda. Berapa banyak pokok telah ditebang semata2 nak menyepahkan meja aku yang sekangkang arnab ini?

Solusi?

"Kita bako je!" kataku sambil memusingkan pergelangan tangan ibarat usup wilcha.

sampul surat-proposal-allowance-printed email-stickynote


Owh...xboleh

Company aku ade No Open Burning Policy. Nampaknya, aku terpaksa bertahan dengan mesin shredding yang bersaiz kecik.

Argggg....

Note: Semalam aku lepak ngan JJong kat SOGO. Service Secret Recipe kat situ berkelajuan larian siput. Noktah.

0 Fireback!:

Post a Comment