Followers

Tuesday, April 10, 2012

Sila Berhati-hati Bila Guna Tandas Awam

Sejujurnya, aku rasa semua orang ada masalah untuk menahan keinginan untuk membuang hajat samaada kecik, mahupon besar. Sama lah macam aku. Aku mempunyai cycle pelaburan yang agak constant setiap hari. Sebab tu la bila aku dah letak beg kat office, aku terus gi toilet..hehe


Malam ahad lepas, aku gi hantar senior aku balik rumah beliau kat area banting. Hari hujan, maka keinginan nak terkucil agak mendesak. Kebetulan, abang ipar senior aku tu tunggu ktorg kat station minyak. Aku pon lari2 gi toilet.






Toilet tu agak bersih, tapi tetiba je aku rasa macam xselesa. Mungkin sebab aku terbaca berita kat KoreaBANG. Meh aku translate berita ni dalam bahasa yang senang nak faham:


Pada 26 haribulan yang lepas, Balai polis Seoul Gangnam mengumumkan yang dorang berjaya tangkap sorang mamat bernama encik Lee atas tuduhan serangan seksual kerana merakam pelanggan yang menggunakan toilet cafe beliau.
Encik Lee yang pervert itu telah memasang kamera kecik (ibarat camera Johny English) kat toilet perempuan kafe beliau dan berjaya merakam lebih 900 gambar x-rated dalam tempoh setahun.
Video2 yang dirakam lelaki durjana itu dijumpai dalam sebuah folder dalam PC beliau. Bila polis semak record, rupenye mamat ni memang penyekodeng tegar.
Padan muka beliau sebab kantoi lepas pelanggan discover perbuatan tidak bekesedaran sivik dan report pada pihak berkuasa.
Polis mengesahkan yang Mr.Lee tu seorang yang waras, tak sakit mental tapi merupakan sorang yang bernafsu pelik.


Sodih den dengar....

Cadangan aku:

1. Kalau dah terdesak tu, lepaskan je la. Tapi jangan lupa baca doa masuk tandas. Insyaallah tuhan tolong coverkan
2. Pakai lampin pakai buang masa memandu
3. Buang dalam botol (lebih applicable untuk lelaki)
4. Tahan sepanjang jalan...


Nota lutut: Ntah hape2 ntah dorang ni.....

0 Fireback!:

Post a Comment