Followers

Friday, April 6, 2012

Bila Dah Debab Baru Nak Diet

Salam,


Rasanya x perlu aku nak suroh korang teka ape hobi terbaru aku... Ngee, wajib la makan. Aku sangat suka makan dan makan lagi. Maka, tidak mengejut-beruk-kan bila aku kata BMI aku dah normal.


Walaupon BMI aku normal, aku ada masalah lemak berkumpul di muka. Nak tengok cermin pon segan, apatah lagi nak camwhore. Terpaksa la tepek gambar bersila kat toilet bowl kat FB.


Drama di TGV


Aku: Kak, nak popcorn besar satu... pastu coke..pastu nak hotdog skali ye (buat muka innocent)
Dindong: Apesal order banyak sangat... tadi B dah makan burger MCD kan
Aku: Sape cakap B punya, ni beta punya la


10 minit kemudian


Dindong: Nak sket popcorn
Aku: Nah
Dindong: Kosong dah... biar betul????
Aku: Whatever....


Yep, aku makan mengikut nafsu beruang panda.... hari ni, buat kali ke lapan-belas-juta-trilion aku cakap nak Diet. Short term target.


sebelum diet... Kita kena makan



Triple Cheese burger berharga RM13.10


Sebotol Kerepek Mister Potato


Dan air mata palsu untuk mengelakkan 
rasa bersalah sebab makan


Xkesah la Dindong nak cakap aku gemuk sebab aku sangat enjoy makan. Lagipon, aku bayar sendiri... :P







0 Fireback!:

Post a Comment