Followers

Friday, June 15, 2012

2 Years of Nothingness

Selamat menyambut ulang tahun ke-2 sebagai pekerja makan gaji. Tahniah kepada kawan2 yang masih bertahan. Ade yang ikhlas, ada yang tunggu bonus dan ade jugak yang dah berhenti. Suka hati korang la

Semalam, baru aku sedar yang sepanjang dua tahun ni aku x banyak menyimpan. Ye, semuanya disebabkan selera besar yang demand nak makan itu dan ini. Harta? xde.... Saving? Ciput. Arhhhh... Nak sambung blajar + Vacation, semua pakai duit.

Maka, lepas ni jangan nak tanya kenapa aku x makan MCD lagi...T_T

1 comment:

  1. ala miza
    mcd je.
    makan time ada diskaun lah.hahahaa

    ReplyDelete