Followers

Tuesday, June 26, 2012

Al-Kisah Leggings

Salam,


Lama benar x meroyan kat blog ni... Miss me much?


Semenjak Encik Dindong dah pulang ke tanah besar ni, maka aktiviti berhibernasi tahap beruang telah berjaya dikurangkan. Ahad lepas, aku pergi menjengok Dindong kat Kuala Selangor. Beliau keje malam, maka tak larat nak datang berjimba di KL.


Sebagai pembantu peribadi, makanya daku menjadi peneman Dindong gi beli barangan rumah.... Potato chip, potato chip dan potato chip. Patutla kurus bebenor pakwe ku itu. Tatkala aku busy melayan keenakkan eskrim, lalu seorang wanita bermotosikal yang memakai tudung lilit2 yuna.


Dindong: Tuuuuuuu.... 
Aku: Hapenye???
Dindong: Nape x pakai camtu.... (dengan nada who wants to be a millionaire sambil menunjuk ke arah wanita itu... oh, beliau berleggings rupenye)
Aku: Duhhh....Leggings are not outerwear  and I have no interest on wearing my underwear kat luar.
Dindong: Tapi pompuan tu boleh je... (nada menguji lagi)
Aku: Kalau camtu, sila la keluar tengok wayang pakai boxer je
Dindong: Yela..... (malas nak layan)


Gambar Hiasan

Perangai mengusik beliau semakin menjadi2 dan selalu mengundang kebengangan tahap teletubies..... Solution? Layan je la....

0 Fireback!:

Post a Comment