Followers

Wednesday, June 27, 2012

Creepy Kpop: Big Bang & Illuminati

Semenjak dua menjak ni aku makin tertekan menonton video KPOP yang dulu menjadi routine harian aku. Tambah menyampah bila tengok Big Bang round-up tiap2 weekend. Arghhh...!


Hari tu, tergerak hati nak layan single2 baru Big Bang sebab dengar lagu Bad Boy tu macam OK je, Kebetulan pulak ade video MONSTER kat playlist. Agak mengejutkan jugak kerana datang satu perasaan tak tenang bila menonton video ni. Ntah la, mungkin perasaan aku saje.


Anyway, masa google untuk mencari kalau2 ade orang yang berfikiran sama... aku terbaca Blog http://illuminationmusicvideo.blogspot.com yang banyak review video2 berkaitan illuminati. Nampaknya ade jugak orang yang memahami ketidak-senangan aku ni.


kat sini aku kongsi kan part2 yang merunsingkan otak daku ini:


Nombor 6 yang sangat sinonim dengan satan

Seungri dikawal oleh Handler

Red Horn???

Sindrom mata-sebelah... hitam/putih

NOT TO FORGET!!! FANTASTIC BABY

Horn... again?


One-eye thing is a MUST

And the famous 6

Kalau rajin, boleh la baca blog beliau (link di atas... Credit gambar untuk blog tersebut jugak)... Sekarang aku tengah busy mengurangkan aktiviti dengar KPOP ni. Kalau layan pon lagu Leessang & Jungle Ent je.. Ulala Session juga. Nanti kalau ade artikel menarik, aku kongsi lagi.

Dell, jom berhenti dengar Big Bang!

I'm no longer a V.I.P (Very-Ignorant-Person)... Adios T.O.P





1 comment:

  1. Jadi karena simbol dan gaya big bang di bilang illuminati

    ReplyDelete