Followers

Monday, July 9, 2012

Duit, Puasa, Outstation & Raya

Salam Pagi Isnin,

Patutkah aku meroyan di pagi hari isnin yang penuh dengan dilema wanita ni? Hari ni baru aku sedar yang aku telah gagal merancang kewangan walaupon tiap2 hari aku belek kertas bajet aku. What a shame!

Sedang orang lain bergumbira sakan bershopping raya walaupon pose ganti xhabis lagi, aku bertungkus-lumus memastikan bajet raya tahun ni cukup:

Duit Raya - 500
Major Service COCO - 500
Road Tax + Insurance (First Year) - 1300

Total: 2300....

Tahukah anda bahawa 2300 itu bermakna hanya beberapa keping duit seringgit yang akan tinggal dalam purse daku. Nasib baik aku ade RM1000 hasil main duit kutu.  Maka, boleh la bernafas lagi.

Mari Berusaha mencari side income dengan menjual kuih raya!

0 Fireback!:

Post a Comment