Followers

Tuesday, November 27, 2012

Him.....

Pakwe aku memang dari azalinya seorang lelaki normal yang gemar pada wanita yang cun.

Scene 1

Dindongie: Babe, ape name penyakit u tu? Xtau camne nak sebut
Me: Pinjam tipon... Meh I google
(Bunyi cengkerik....)
Me: Kenapa google Kyoko Fukada?
Dindongie: Sebab I minat die la...

Beliau juga merupakan seorang fanboy yang ..... hmmmm

Aku: Babe asal amek gambar mesra2 ngan Misha ni?
Dindongie: Bukan I yang pegang die....die yang pegang I kot (buat sore innocent)

(KEMAIN LAGIKKKK T_T)

Dan die juga gemar main game ala2 mario kat telepon.

Dindongie: Babe, bosan ke?
Aku: Geleng2...
Dindongie: Nak main game ni... ade mission2.
Aku: Xsuke la main game cenggini
Dindongie: Main game bagus tau untuk ADHD..
Aku: Bagus mende nye... buat I marah ade la..
Dindongie: Nama pon game... main suka2 la.



Yang paling tensi, beliau gemar buat lawak sentap.

Dindongie: I rase kete ni okey la (Mitsubishi Mirage - ntah camne nak eja)
Aku: kecik la bonet die
Dindongie: Besar pon nak buat ape...
Aku: Ye la... nanti nak balik kampung beg I je dah penuh.
Dindongie: Nape plak I nak kena balik kampung ngan u?

Haishhhh....mende la ^_^

Dalam dunia Dindong, aku tewas pada Kyoko Fukada, Misha Omar dan Samsung Galaxy S3... dan sebuah kereta compact.

0 Fireback!:

Post a Comment