Followers

Thursday, November 8, 2012

Chubby Itu Comel

Salam,

Masih dalam mood bermalas-malasan selpeas 3 minggu wujud/xwujud di office. Menyampah plak bile asyik keluar sebab banyak keje yang pending kat opis. Tapi nak buat camne, dah sume orang pon outstesen.

Pertama sekali, ingin ku ucapkan tahniah kepada Dindong kerana berjaya membeli Samsung S3 selepas berbulan2 fikir nak beli HP ape. Ku harap atas kejayaan ini dapat la beliau buat keputusan nak beli kereta ape. Elantra kaler grey pon cantik gak. Boleh aku pinjam buat gi keje. hehehhe...

Secondly, aku nak ucapkan selamat kembali berkerja pada kengkawan Akademi Kelapa Sawit yang telah kembali ke kilang masing2. Rajin2 la berkerja untuk membayar power of dreams/Vios dan Fiesta kamu tu ye.

My friends are totally, obviously and extremely honest sampai aku rase nak sepak. Biasa la, orang yang jarang jumpa ni selalunya akan perasan ape yang berubah pada diri kita

"Ko Gemok"

"Ko kian Gebu"

"Ko ni dah cam perempuan mengandong"

"Ko tertelan Bola Pimpong ke? Pipi ko tu kembong giler la"

Ye... aku sedar yang aku kian gemuk apatah lagi bila dah dimamah usia ni. Sekarang ni aku sedang berdiet kerana aku memang x gemar dengan produk pelansingan badan. Majoriti yang ade dipasaran berasaskan protein dari soy bean. Aku memang x berkenan.

Buat mase sekarang aku akan kembali kepada diet aku masa jadi assistant dulu.

Breakfast - Like a king
Lunch - Still a king
Dinner-Like a rabbit.

Malam aku dah kian malap tanpa kehadiran nasik. Camne la retis holywood leh survive tanpa nasik. Nengok citer korea pon asyik tunjuk makan nasik je. Argghhhh... Aku tension

Berat aku baru mencecah 53... Iaitu berat badan normal seorang yabg berketinggian 158cm. Adekah kerana mereka sudah terbiasa melihat aku kurus seperti tiang lampu?

Mengapa mereka leh cakap Kim K itu hot walaupon sudah nyata aku ni kurus sikit dari Kim K.

Lelaki tak akan faham apa makna Chubby Itu Comel.

0 Fireback!:

Post a Comment