Followers

Tuesday, January 10, 2012

Hidup Memang Unpredictable!

Salam,


Lama betul x update blog yg memang hidup segan tapi x ready nak mati lagi. The first few weeks of 2012 are filled with unexpected things. such as...

I'm having BRONCHITIS


Masa sekolah dulu pernah la kena bronchitis tapi x sangka plak kena lagi. Susah betul nak control batuk yang bunyinya x ubah macam chiwawa (x tao macam mane nak eja) mengiau. Ubat batuk sampai 2 jenis aku blasah. Wajib la mengantuk tahap gaban. Jawab telepon pon macam nak tak nak.

and....

Aku dapat offer buat degree kat UTM

Alhamdulillah. Tapi, aku buat keputusan untuk x pergi sebab yuran pengajian agak memudaratkan poket. Awhhhh... mesti korang rasa aku ni bodoh sebab x pergi. Aku xnak membebankan diri sendiri dan jugak keluarga. Xkan dah kerja nak buat pinjaman PAMA lagi kan. Alangkah baiknya kalau Uitm ade course engineering jarak jauh.

Life can get twisted in an eye blink but it will take second to untangle... 

ayat apekah aku carutkan ini. Hahaha, whatever... Aku malas nak fikir banyak sangat.

Bersyukur dengan ape yang ada... Alhamdulillah.

0 Fireback!:

Post a Comment