Followers

Monday, January 16, 2012

Jangan Jadi Pengecut...

Peraturan nombor 45 dalam 100 Rules of a Happy Life ialah Don't Be a Wimp atau dalam bahasa melayu nya Jangan Jadi Bac#@Pengecut (Ayat bersopan sungguh). Rasanya semua pon dah tau yang aku ni memang jenis yang paranoid x tentu pasal. Benda kecik pon boleh jadi besar padahal sekelip mata boleh settle.


Arghhh, banyak keje x siap lagi...

Hari ni, aku kena pot-pet dengan Dindong lagi. Seperti biasa, pasal COCO.

My COCO is waiting for me to bring him to KL

Dindong: 29 hari bulan kamu buat ape?
Aku: Kat rumah la boo... ingat nak bawak balik COCO (dengan nada super yakin)
Dindong: Sensorang?
Aku: Xtau la... xde orang teman. Takut gak
Dindong: Kalau beta teman, nak bawak x. Sampai Putrajaya, kamu drive sendiri
Aku: Mana la beta tau jalan nak balik sunway (suara sedih T_T)
Dindong: Xtau.. xtau... Jalan pegi opis tau x?
Aku: Tau la...
Dindong: Dah tu.... cuba la berani2 kan diri tu. Ikutkan sangat hati kecik tu..

Okey, I got that dude! Aku masih berfikir2 lagi samaada nak bawak balik COCO ke x.... Orang tu plak dah offer diri nak jadi second driver. Kesian Dindong, asal balik je nak kena layan kerenah aku..Mianhe, yeobo!

When we're Couple-in-progress..
(Gangster giler pose aku)


Pokoknya, i still fail to practice what I've preached. Bueeek :P 

0 Fireback!:

Post a Comment