Followers

Tuesday, July 19, 2011

Aku Kena Pindah..Again

Selamat petang muggles,

are u having a greate time at work??

Bongang nyo eden hari ni..

x suam lagi tutt aku dok kat kerusi ni, kena pindah lagi. Baru hias meja aku ni dengan sampah sarap, dah kena transfer...

Nasib baik transfer seat aje. Ni sume sebab ade mahluk2 muggles yang akan report for duty next month..

Yesss, mangsa buli seterusnya...

Yang x bestnye, dorang bukan unit aku. Menjadikan niat aku nak membuli x brape nak menjadi.

Yang lagi xbest, seat baru aku dekat dengan bilik Cik Puan. Susah la beta nak buat blog2 goship dan merapu..huhhh, musnah keseronokan daku selama in..

No more regular posting in this humble blog T_T.

Pasni mesti habis makanan aku kena poww...Kena la bawak peti besi kalau xnak kene tapoww.



Layout Seat kat unit aku

Tempat lama aku best sebab sebelah aku xde orang. Senang sket nak buat jahat.

Slamat tinggal markas ku...

Adiosamigosss

0 Fireback!:

Post a Comment