Followers

Monday, July 4, 2011

Sila tingkatkan humanity anda..

Ehem2..

Depressed mode again..

Niat di hati nak cerita pasal trip g pangkor, tapi pagi2 dah ade orang bikin panas hati,limpa, buah pinggang dan otak daku yang berbunga2 ini..

Kenapa orang itu tidak memahami bahawa manusia mempunyai kelemahan. Boleh pulak marah2 aku gagal JPJ test.

Mak aku pon xmarah aku fail... siap bagi kata2 nasihat lagi (trimas mak!)

Bukan ape tu, die x leh nak hidup kalo aku xde...

Daddy pon x camni...

Nasib baik aku ni ade kesabaran lagi. Kalo x, aku pancitkan tayar kete die..

Die cuti berderet2 gua x marah pon.. aku baru mintak cuti sehari dah bising2.

Die ingat aku ni nak sangat gagal JPJ test tu ke?

Xpaham tol.. Blajar setinggi langit tapi kalo xde sifat simpati, baik xyah jadi orang..

Semoga tuhan membalas balik ape yang die buat kat aku hari ni...

Amin...

Sekian sahaja sesi lepas geram aku hari ni.. Nak sambung buat keje yang bertimbun2..

ADIOSAMIGOS

0 Fireback!:

Post a Comment