Followers

Thursday, July 7, 2011

The Hectic Life of an Office Maknae - Tour Agent

Good Morning, Muggles,

Lagi seminggu aku akan meraikan Anniversary daku ngan Dino + Bday Dino + Maybe aku lulus JPJ Test.. Totally excited.

X pasal2 hari ni aku kene jadi tour agent pulak. Semalam orang2 besar kat opis aku ni bermeting sakan (sampai dah nak habis opis hour). Again, proposal dari consultant kena tolak (againnnnn...).

Alasan: mahal sangat. 80K for 4D3N camp with total pax of 30..

Bagi aku murah je.. sebab aku search pasal resort yang dorang pilih tu. Memang cun, lengkap dengan facilities untuk outdoor activities. Memang gempak la..

Aku try tengok kat Sabah Tourism punye website. Confirm, Resort yang dorang pilih tu memang antara yang termurah.

Lain sume nearly 1K per night...

Kalau ade sape2 tau mane2 resort yang best (ade river, ade hutan2, ade nyamuk..) sila bagitau aku...

Sekian saja laporan saya, Tour Agent x bertauliah..

ADIOSAMIGOSSS!


0 Fireback!:

Post a Comment