Followers

Wednesday, September 28, 2011

Coming Soon: 100 This To Do With JJong



Ape benda ni???

Ha, ni yang aku nak cerita sikit...


Korang pon tahu, tahun depan akak paling tua TTB dah nak kawen sudah. Jadi aku pon terfikir " Aku dah puas enjoy ke?". Tentu la tak kan...

Maka, mulai minggu depan aku akan memulakan projek baru yang dinamakan 100 THINGS TO DO WITH JJONG.

Kenapa seratus? - Saje je, hobi.

Kenapa JJONG - Sebab Puan Kembali Bekerja dan Kak Mah sangat busy

Kenapa dalam poster ade tulis makanan - sebab aku suka makan..

Target - Melakukan 100 perkara bersama teman rapat sebelum aku menjadi mak orang. Amacam, cool x?

Jadi, nantikan lambakan update dengan gambar2 yang super sengal dari kami. Kalau ade cadangan, boleh la bagitahu kami.

ADIOSAMIGOS...

0 Fireback!:

Post a Comment