Followers

Tuesday, September 27, 2011

Contest Blog Hott and Cool

Blog aku ni blog tawar-hambar.. of coz sebab aku memang bland and blunt. Jadi aku dah beberapa purnama ni sibuk memikirkan camne nak pump-up blog aku. Kasi meriah sikit...

Tetibe, ternampak Cik Ceria kat shoutbox aku. Aku di Tag lagi.. Trimas la Eyot sebab masih ingat kat blog aku ni...Ropenye, die tag aku pasal ade contest blog hott and cool. Rasanya, x layak nak join sebab blog aku ni blog tahap dingin...


Ye la, blog aku ni kan di penuhi dengan leteran dan bebelan tahap doralin..






Aku ni x rajin blogwalking... blameit on my busy schedule and dull office. Tapi aku sangat tertarik ngan blog ala2 gadis2 riang. Mungkin sebab aku ni miserable and grumpy.



Cakap pasal grumpy, patut ke aku shove sekeping dua Chocolat Indulgence kat dalam tekak aku ni supaya boleh jadi cam Cik Ceria. (teringat time kena penyakit x bloeh stop senyum sebab terlebih makan donut JCo).

& kepada Cik Anis, Sila la accept ya walaupon blog saya x cool (taktik 1: Buat muka kesian)



Saya suka blog anda yang simple dan comel (Taktik 2: Puji2an)



lame giler ayat beta ni....


Ternyata beta ni x pandai mengampu..


Ni aku nak Tag


1 comment:

  1. hehe..lama dah x dgr pgln eyot tu..hehe..^_^

    ReplyDelete