Followers

Monday, September 12, 2011

Tax and Youngsters

Eve everyone!

Some of you may notice that i have a weird hobby which is to take things seriously. Man, I couldn't help it!

Dino once quoted:

Hun, stop thinking about the world and start focusing on yourself. Ni xde, kenapa tu la..ni la.. macam2 tau u ni. Patut la asyik sakit kepala.

Mehh, Hubby's rite..but still, i can't stop!

What's on my mind rite now:
1) Why on earth I have to pay RM 10.60 for RM10 topup and who will be spending my precious 60 cents.
2) Young Lesbo!

If you ask me why should I cherish my 60 cents yang x seberapa tu... my answer is: Sepuluh sen ibarat setitik peluh aku menaip kat opis ni. Let's do some calculation:


Topup/week = RM 10

Topup/month = RM 10 x 4

Tax = RM 0.6

Tax/month = RM 2.40

What can i buy with RM 2.40?
1) Eggs (at least 5 of them)
2) 2 tube of Mentos (which can last 2 weeks on my table)
3) Nasik Lemak Pakcik Joget depan opis

That's a lot! Kalau aku sorang je dorang dah pow 2 hengget 40 sen sebulan...ni kan plak kali dengan brape juta lemon orang yang still pakai topup kat Malaysia ni! Boleh la sponsor beg Hermes kat Tetttt...

Owkeh, next issue!

Anyone read some Malay juicy gossip??? (Me!!!!). Wah, there's a young actress who openly wrote about her relatiopship with another HER. (Boleh la bace kat Abang Nara sana)

Girl, you don't know what u missed. I'm not pious but i'll never be a same-sex love supporter! NEVER!

Punya la banyak jejaka kacak tahap hidung bedarah kat dunia ni, gadis yang ade ape yang ko ade jugak ko nak. Dah macam Twincest (except for the face) aku tengok. Serius geli. Tuhan ciptakan Adam dan Hawa untuk saling melengkapi. Kalau dunia ni Hawa X Hawa je, x de la next generation. Simple rule of life...

Biar la orang nak kata aku kolot ke, outdated ke.. yang penting: Haram tetap Haram (kecuali darurat)..

Ok la, nak stop bercerita jap... Ade satu baldi lagi keje yang x finish.

0 Fireback!:

Post a Comment