Followers

Wednesday, September 14, 2011

Night at the Office!

Teka beta ada kat mane sekarang?

Freakin' banana, ME still sitting on my konon2 kerusi canggih in the Hellopis T_T. Boleh x aku nak nangis sekarang?

Awalnya, aku rancang nak dinner kat rumah je.. Siap cakap ngan tqa aku nak makan sardin lagi. Huk..huk.. aku terbengkalai di sini. Ya Allah, macam2 hal la company ni.

Speaking bout me-loved company, teringat plak semalam sempat berdating dengan Fattah and Faisal. Guess what? As expected, Faisal nak sambung study... what we least expected, Faisal nak gi Ausie.. Owhsomeee.

Me at this minute is stamping envelopes at my gloomy office.

Yes, the printing is over! So, kena la berkemas2 nak balik. (sedang mengemas beg).

"Qila, let's go babeh" kata aku sambil menyeret beg. Nasib baik Qila boleh hantar sampai Mentari Court. Kalau x kena la beta menapak balik rumah.

Bila sampai Mentari, JJong pulak yang jadi mangsa kena ambik aku. Sampai rumah, terperanjat tengok ade kuah sardin, telur dadar ngan nasik kat atas meja. Alhamdulillah, dapat jugak jamah nasik tengah2 malam buta ni.

MORNING AGAIN! It's 15 june and me totally excited coz tomorrow is holiday...

But wait....

It's 8.27 PM on 15 June 2011 and Me is sitting at a brown couch at the middle of Subang Parade. Not for fun but to work... Banana betul.

Aku baru habis mengira duit company dan sedang menunggu housemate yang baik hati menjemput... (Perut lapar!). Sepatutnya aku dah adekat rumah mummy time ni. But thanks to tempat aku mencari rezeki, aku terperangkap dalam hutan batu for one more day.

Banyak la punya one more day...

ESok aku menyambut hari Malaysia di office.

Me gonna bury my head in a pail of water and cry...mehhhh..

PS: Post mengarut ni gua tulis dari malam 14 June sampai la waktu isyak 15 june...

0 Fireback!:

Post a Comment