Followers

Monday, September 12, 2011

Opis Kian Sunyi

Assalamualaikum,

Selepas 3 hari bercuti (termasuk MC hari jumaaat), aku dikezutkan dengan ketiadaan Kapan atau nama femesnye Aaron Ajis.

Freakin Banana, bukan next week ke mamat tu transfer?



ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Serius bosan kalau Kapan xde (oi Kapan, ko dengar X?). Maka, hari ni dengan rasmi nye aku menjadi engineer tunggal kat dalam opis ni.

Pasni, xleh la aku nak buat lawak kilang lagi T_T. Arghhhh, xboleh nak bersuka-suki lagi.

Nampaknya, aku kena la berdoa dapat kawan baru kat ofis ni. Susah bila xde geng jiwa muda kat kotak konkrit ni..


Yes, my office is a concrete hell!

Anyway, korang dah tengok x citer CARS2? Kalau x tengok lagi, sila gi book tiket sekarang. Memang kelakar cipan especially masa opening. Ade iklan toys story pasal Barbie ngan Ken nak gi holiday kat Hawaii..



Dari minggu lepas aku teringin nak tengok Hantu Bonceng tapi x dapat2. Ingat nak layan tengok ngan Dino, tapi Dino dah gi tengok ngan member die. What can i say? Sabor je la..

0 Fireback!:

Post a Comment