Followers

Friday, March 16, 2012

Pentingnya English Edukesen....

Hari ni aku nak cerita satu tragedi yang aku lihat pagi tadi...


Aku sekarang dah mula pakai baju kurung balik sebab nak cover body yang mengembang ala kuih pau. Yang lecehnye pakai baju kurung ni, kena la iron bersungguh2. Nak dipendekkan cerita, aku bertolak lambat ke opis...


Sedang aku sibuk melayan lawak Johara, tetiba kelihatan satu kelibat motor... Penunggangnya, lelaki berumur lebih kurang 40 an. Pakcik2 rasanya.


Beliau segak bergaya memakai sweater. Sejuk... Semalamkan hujan.


Bila aku nampak tulisan kat blakang pakcik tu, terkejut aku






ALMIGHTY D*CK

Adoiiiayyy, adakah aku yang berfikiran lucah dipagi2 atau sweater itu memang bersifat 18 tahun ke atas.


Jadi kepada kawan2, sila2 perhatikan tulisan pada t-shirt anda sebelum anda mencetuskan idea kuning dalam otak aku ni.


Bye!

0 Fireback!:

Post a Comment