Followers

Thursday, April 21, 2011

Song Parody!

Semalam hujan turun cam air terjun. Giler sejuk. Pukul 5 pagi kau dah terjaga sebab pangilan toilet. Mula2 ingat nak tahan je, tapi cam x sopan plak tahan2 ni.

Pas dah siap2 nak g keje, lif pulak rosak. dua2 plak tu. X pasal2 kene exercise..huhuhu, hilang bau minyak wangi perase strawberry aku.

Tengah hari Majong ajak aku g makan. Pastu cancel plak sebab die nak g beradu kat surau. Aku yang kelaparan pon jalan2 kat HP Tower. Banyak to awek cam cun kat sni (korang jangan ingat aku ni les ke ape).

X kurang gak ngan awek yang ala2 cosmopolitan giler, lengkap dengan solekan bajet cam smokey. "you, hari tu i nampak beg burberry..! Giler lawa you!" antara ayat yang aku dengar hari ni. Chet, ntah2 beli kat pasar malam je.

Aku bukan la jeles tapi kekadang aku termenyampah nengok orang yang bajet cam duduk kat Big Apple je. Pastu pandang aku cam kekampungan giler. Yo ladies, sekampung2 gua ni.. gua ni ade kerjaya yang cambest tau.. korang ade?

Aku pon ade jgk beli barang branded tapi yang middle class je la.. x la sampai g keje pakai baju alexander McQueen or Valentino. Karang kalau aku pakai baju camtu g mill, orang ingat aku ni hilang separuh kewarasan plak.

Aku ni minat gak barang2 branded tapi kene la ukur baju kat badan sendiri.

Eh, panjang pulak aku membebel. Sebenarnye hari ni aku nak kongsi kat korang The Best i-am-just-doing-parody-or cover Song of the month.

1. I Need A Girl by JD Relic - Aku ni kira susah kipas mati si JD ni. Muka dah la cam best, pastu suara plak giler macho.Tapi aku x berapa berkenan sangat dengan part rapping abang GD aku sebab X letak "look is not an issue" kat part rapping tu.







Haha, Amacam! Hensem X?

2. AnggapanMu by Richard - Giler pecah perut gua tengok mulut si Richard ni. Kalah expresi muka zimah kalau nak dibandingkan dengan Richard. Penuh emosi, ssilap2 boleh kasi aku nanges. Korang bleh tengok video mamat ni kat youtube.

3. Strong Baby by Poopiness - Aku ni silent reader blog cik Poopi ni.She's so freakin funny (standing Ovasion!) . Si poopi ni jugak la yang banyak buat parody lagu lain cam mirotic, epik high Fan dan lain2 video yang boleh wat gua guling2.

ni link video tu:


http://www.youtube.com/watch?v=Y08697CZVhQ



Nanti esok aku kongsi kat korang Novel2 melayu yang korang x rugi baca. Tu pon kalau aku rajin nak on9 esok.



Peaceoutbabeh!

0 Fireback!:

Post a Comment