Followers

Monday, October 10, 2011

Aku umpama Biskut Cap Ping-Pong yang Lemau

Morning!!!!

Hmm, lama betul x update blog ni Klau ikutkan hati rasa cam x nak post ape2 hari ni. Mood swing is not over yet.

Walaupon aku dah maafkan meraka, tapi hati ini masih sakit tahap gaban. Maafkan tu cam elevate tempat luka sebab nak kasi darah berhenti tapi nak melupakan cam nak tunggu melecur 100% baik cam dulu.

Confirm la susah...

So, aku masih lagi umpama biskut lemau yang xsedap walaupon dicecah dalam air nescafe suam. Yang lagi peliknya, aku pulak yang rase bersalah padahal dah terang2 aku mangsa...Pelik betol otak aku ni.

Munkin ini kali terakhir aku memaafkan mereka. Aku rasa kalau dorang buat lagi, tiada maaf dunia akhirat.

Munkin juga kaktus dan belon memang tidak boleh bahagia..(ayat tangkap leleh)

Adios babeh...

0 Fireback!:

Post a Comment