Followers

Thursday, October 20, 2011

Percubaan Orang Dewasa: Berkemas


Eve penghuni sekolah tadika himawari..

Hari yang indah bak pergunungan alps dengan lambakan kertas2 yang sangat annoying.


TADAAAAAA... Comel x meja gua..

Hohoh, ini kali pertama dalam sejarah aku mengemas meja setelah lebih 2 bulan bertafakur kat seat Pak Kapan ni. Perggghhh, rasa cam nak nanges.

Aku tau aku sangat tak pandai berkemas..lalu menyebabkan bilik gua ditumbuhi dengan bonggol2 baju yang tidak dilipat. Pftttt

Balik ni, aku nak kemas almari baju..pastu nak buat pattern untuk paperbag skirt yang aku x jumpe kat kedai. Mangsa hari ni ialah kain batik yang aku dapat masa gi berbuka pose dulu. Confirm la masih berbalut dalam plastik sebab aku memang x reti nak berbatik bagai.

Progress report on our beloved B2B sistah, beliau dah nak buat rubber stamp. Good job babeh.. tinggal 6 bulan lagik ni. Hape pon minah tu x start lagik. Beliau hanya sibuk ber-mushy2 bersama tunang tersayang yang leka menonton Running Man.

Sekian sahaja ceramah untuk hari ni.... beta nak gi melayan Kpoping seround

0 Fireback!:

Post a Comment