Followers

Thursday, October 27, 2011

Selekeh Itu Comel..Huh?

Entri siap pantas hari ini (sebab masih banyak koje x siap)..

Hepi deepavali kepada teman2 saya yang menyambut deepavali. Kepada yang tak sambut bolehlah tumpang sekaki mengunyah muruku jiran sebelah anda.

Sume orang pon tahu aku memang sangat selekeh. Tak kira la kat rumah ke, keje ke, jejalan ke..memang selekeh tahap gaban. Bagi aku yang penting baju aku basuh guna dettol (sangat anti-bakteria)..heheh.

Kalau pergi ofis tu, baju yang sama je design.. nak lagi cun kalau match dengan sandal sarung or selipar cap buaya yang dihadiahkan oleh Dino. Heels? Wasalam la. Paling hebat pon pakai masa majlis rasmi.

Nak dijadikan cerita, semalam aku berbual mesra dengan Dino. Asyik gaduh pon x best jugak kan. Perkara terakhir aku bangkitkan sebelum tido ialah kenapa die x usha aku masa kat UiTMPP dulu.

Alasan 1: Kamu x pandang Dino pon... sangat sibuk mengusha orang lain.

Hoho, kemain lagi kamu ye Dinohead. Masa tu aku baru join kelas die (sebelum tu aku kelas lain) sebab aku nak ikut JJong. Jadi aku malas la nak promo diri banyak sangat.

Alasan 2: Masa itu kamu sangat rapat dengan Mamat A (bukan Sepah ye)

Balas balik nampak. Ye, memang di kala itu aku agak rapat dengan beberapa mamat tapi sumenye sekadar kawan belaka. Ye la... sapa la nak kat saya yang x brapa comel lagi selekeh ini kan.

Dinohead: Hahah, tau pon selekeh kan... Pakai Jaket fakulti kaler biru tua. pastu tudung bawal kaler hitam terjuntai kat bawah. Seluar plak nak baggy kan?

Err... beliau ingat lagi rupenye wajah nan kayu ini di kala zaman belajar dulu. Huahuahua... Malu siot!

Patut la Dinohead x pernah nak puji aku cantik. Paling power pon dapat comel je. Hebat kan???

Zaman oldies (me on the left, Jjong, Cik Joyah, and Farah Unnie)

0 Fireback!:

Post a Comment