Followers

Monday, October 17, 2011

Berkerja Hujung Minggu di Penang

Salam rakyat jelata,

Rindu aku x?? heheh, aku xde kat ofis dari hari khamis sebab ade event. Penat tapi seronok giler. Ktorg stay kat EQ penang (tido 3 jam sehari di bilik yang mahal tahap cipan).

Ni ade gambar sua-suey kemorning ktorg kat sane. Selamat menghayati lambakan gambar giler glamer daku di sana.

Haha.. muka penat yang x pat di cover
oh..my eyes are swollen!

Posing yang sama lagik
Sempat bergambar ngan Raja Ayam @ Am
Tengok tu.. sempat lagi beliau makan ayam
Function room hotel yang macam tongkang pecah

Esoknya ade award giving ceremony (seharian pakai heels..taubat)

Syarifah Shahira pon ade.. pokcik blakang tu gelak separa maut

Malam plak ade gala dinner. First time aku pakai glam (gambar xdapat lagik..nanti aku upload). Ade Nasir Wahab nyanyi boria.. ade Jay Jay (serius nostalgic..siap ade joget lambak). Emcee plak si Shahira yang klakor maut. Yang paling best, lucky draw hadiah tv LCD 50 inch babeh.. aku rase mau nanges polis tu dapat TV besau. Malangnya, Committee xdapat hadiah sebab xdak budget...

Sempat ber-selca sebelum checkout
my dumpling eyes again
Bubye Penang!
Trmas pada Kak Dello kerana menjemput beta di sungai Buloh..hohoh. Pastu lepak kat USJ sebab nak tengok Real STeel. Tapi teket abes plak. Terpaksa la tengok citer Klip 3GP yang serius THH (tah hape2). PAtu singgah kedai aksesori HP and ternampak soft shell for my Baby S (telepon sony dah bagi kat mummy).

Pokodot..my fav!
Trimas to my sis Dell for giving me this as my Bday present

0 Fireback!:

Post a Comment