Followers

Thursday, November 3, 2011

Kenapa Perlu Bicara Tentang Wang?

Sape dengar HoT EPEM pagi ini. Ye, pasal wanita yang gemar memilih lelaki bergaji tinggi... sangat super sensitif tau issue ni.

I don't see why this matter is becoming a major issue since women have every right to choose their spouse. Betul tak? Bagi aku yang penting ialah saling membantu dan bukannya mengambil kesempatan.

Walaupon isteri bergaji tinggi, menjadi tanggungjawab suami memberi nafkah. Melainkan isteri rela hati nak bagi, bagi aku lelaki memang x patut mintak isteri bayar itu dan ini. Adakah aku sangat kejam... Kalau aku, aku sanggup beli barang dapur guna duit sendiri, tapi kalau bil2 dan juga yuran tuisyen anak2 memang wajib la laki aku bayar. Aku kan memang lemau nak bayar bil ni.

K la, aku nak balik... sakit perut melanda.

Adiosamigos....

0 Fireback!:

Post a Comment