Followers

Thursday, June 16, 2011

Aku mandi ala-carte pergi ofis...

Assalamualaikum muggles..

Ade bau busuk x? Bukan aku.. aku mandi tau pagi tadi. Tapi ala-carte je la. Hilang terus kechumelan aku pagi ni.

Hari ni aku kena gi Rengam sebab ade training untuk estate. Disebabkan Cik Jjong kena melawat tapak kat bukit kerayong, aku kena la naik teksi. Giler awal aku bangun. Masuk je toilet, aku dah tension.

SIPOT TOlll.. AWAT XDAK AYAK NI!

Hhoh, ni mesti ade orang yang gi pusing valve kat meter tu. Aku pon pergi la pusing2 valve kat depan rumah dengan penuh harapan.

Hampeh... Memang xde air hari ni..

Aku pun gather sisa2 air dalam baldi.. dapat la setengah baldi. Pastu campur ngan air mineral aku amek kat Business school semalam. Tambah lagi dengan air mineral spritzer yang aku x abes minum. Total? x sampai sebaldi.

Cuci muka, gosok gigi, sabun... baru jirus one shot..

Kira mandi la tu..

Pastu ape lagi, setengah botol losyen aku sapu (nak cover la tuuu..)

Sembur sket minyak wangi.. Tepek bedak sikit..

Chow...

Bukak pintu..

AISEMEN... LAMPU LUAQ PON X NYALE!

Ni dah menguji separuh kesabaran aku..

Sampai kat lif..

"OMG.... AWAT DUA2 LIFT X JALAN NI!!!!

Ye, aku turun sebelas tingkat walaupun aku x mandi pagi. Pergh, aku ni dah cukup busuk dah.. tambah lagi bau peluh.

Sampai ofis, terus login website apartment.. Komplen2..

Reply webmaster: Management team is not responsible for this website.

malas aku nak layan. Baik aku sambung mandi kat opis...

Dah la, nak sambung wat keje. Waktu lunch kena gerak g johor.

Mintak2 sempat tengok Nora Elena...

ADIOS AMIGOS...

0 Fireback!:

Post a Comment