Followers

Monday, June 6, 2011

Dilemma Manusia Tanpa Kereta...

Selamat pagi muggles,

Arggghhhh, aku tengah giler tension memikirkan ape yang akan terjadi pada diriku ini. Sabtu lepas aku sepatutnya buat QTI pastu test JPJ 16 hb. Tapi disebabkan ke-blur-an daku ini, aku terlupa nak bawak balance payment. Perghh, tension siot. X pasal2 kene buat test 23hb.

Nak dijadikan al-kisah buat serabut kepala otak beta..Aku ade training dari 17 sampai la 23/06/2011. Giler cantik planning department aku ni. Nak lagi best, bos aku suruh pergi jadi observer untuk salah satu dari 5 module yang ade..

1) 17-18 kat Johor
2)21 kat merlimau
3)21 kat Tali Ayer
4)21-22 kat Klang
5) 23 kat NS

Boleh x aku nak nanges sekarang?

Padan muka aku.. Yang aku boleh pergi mesti la kat merlimau sebab rumah aku kat melaka. Pastu tentu2 la aku kene laser jet abang aku. Macam la die xde koje lain selain dari ngantar aku sana sini.

Pokoknya, amik la lesen cepat2...Pastu amek kete sebijik.

ADIOSAMIGOS...

0 Fireback!:

Post a Comment