Followers

Monday, June 20, 2011

Aku sangat Beci Buat Proposal...

Slamat Pagi muggles,

Hari Jumaat lepas nyaris2 aku terlepas tengok Drama Smile Donghae. Dah la kena balik naik bas. Terpaksa la blame proposal cam bodo yang aku kena buat.

Ape guna buat proposal kalau akhirnya kena buang kat longgokkan kertas yang menanati kena shred bila2 masa je. Giler tension.

Pagi2 dah kacau planning gua nak buat performance summary. Suruh buat proposal panjang2 tapi bagi maklumat sehelai je. Giler kering otak aku.

Balik rumah, mood sudah hilang. Dino plak jadi mangsa bebelan aku yang x sudah2..

Aku tau la aku makan gaji je, tapi jangan la bagi aku buat kerja sia2. Penat tau x?

Kalau project aku xpe la.. ni cover project orang lain.

Giler bengang (asap dah kua dari hidung...)

Pokoknya, sila la support aku sambung degree. Berkobar2 perasaan daku bila Fattah ngan Botek tengah prepare nak jadi student balik. Pas dah abes degree.. Bubye la ini company.



0 Fireback!:

Post a Comment