Followers

Monday, June 27, 2011

Mari Balik Kampung Again...

Hi Mugs,

Another me-dun-wanna-go-to-work day sebab dah dua hari berguling2 ala2 memerang kat kampung. Alhamdulillah masih bernyawa lagi walaupon pachek bawak bas tu macam orang mabuk todi.

Sebenarnya hati berbunga2 nak balik kampung sebab mengharap Lappy ku BabyQ dah orait. Dem, aku tertipoo rupenye. Dah tak dapat di selamatkan lagi.

Kenyit2 mata kat mak, mengharap loan peribadi nak beli laptop baru. Bila mak bagi green light terus g jusco cari laptop.

Giler mahal lappy kat Melaka, next week kena la merayap kat LowYat..

Tapi hati gue dah tersangkut kat VAIO indah berwarna penk yang tersergam indah kat tempat display.. Apakan daya, poket x mengizinkan.

Terpakse la aku curik jap Laptop Cenonet adik aku ni. Buta mata beta nengok ini lappy..

Tukar topik lain, gua cuti Rabu dengan Khamis ni. Tercabar jap bila dengat yang orang sume x caye daku boleh lulus one shot. Korang tengok la nanti aku dapat ke x lesen kete yang aku idam2 kan... (positive spirit!)

Oh, lagi satu.. Kepada Kaoru's fan, Maid Maiden Thursday sudah mari... Sangat gumbira menatap wajah Master Bennet yang hansamu (idung dah berdarah ni...). Sila la beli sebagai tanda sokongan anda kepda industri komik Asia.


Slamt bekerja dengan tekun ye...ADIOSAMIGOS..

0 Fireback!:

Post a Comment