Followers

Tuesday, June 21, 2011

Dunia ku tanpa Website down-to-drain-load..


Hari ni aku terkejut beruk (walaupun aku dah tau awal2) bila x boleh access Megaupload. Musnah impian nak membina angan2 romantik bertemankan ebook dan drama2 pilihan.

Pihak yang bertanggung jawab.. Saya bantah, yang Arif !

Apesal dorang x block forum gay.. Yang sebok xtentu pasal nak block website kesayangan aku tu pe hal?

X pat la aku nak amek ilmu2 percuma yang ditawarkan..

Kerajaan kan menggalakan pengunaan jalur lebar bagi tujuan pendidikan??

sungguh kechiwa...

Saya mahukan kebebasan....

Xdapat la aku sekodeng muka abang Sanghee.. Nak tunggu keluar kat TV? Berjanggut..Lepas ni aku boleh la komplen berkepuk2 pasal ASTRO pulak..

Nasib baik ade twitter, youtube ngan fesbuk.. kalo x, sekarang gak aku kasi berhenti subscription broadband maxis aku yang cam sipot sedut ni.

Terima Kasih Pihak yang bertanggung jawab kerana berjaya menjadi platform mind-control..

You can control my internet usage but you can never win my heart..

Trimas from the pit of my heart...


0 Fireback!:

Post a Comment