Followers

Wednesday, June 8, 2011

Kenapa perlu samakan isteri dengan Pelacur Kelas Atasan?

Assalamualaiukum,

Banyak betul isu2 hangat-tak-hingat akhir2 ni. Aku xnak la sentuh hal2 politik sebab aku x dafter mengundi lagi. Tapi lambakan newspaper kat meja aku ni menyebabkan aku panas hati.

Aku memang suka layan The Mlay Mail sebab banyak la isu-isu kepenggunaan. Yang menariknya, ade highlight pasal "Kelab Isteri Taat". Ape yang best sangat pasal kelab ni????

meh tengok sket statement ahli kelab ni:

"Better than a firts class prostitute"

kalau nak ditafsirkan dalam ayat yang lebih kijam

"more feisty than high-end-whore"..heheh (sejak bila la ko pandai guna perkataan yang tettt ni?)

Aku sebagai seorang future wifey sangat ngeri dengan statement ini. Sebab aku selalu ingat yang seorang isteri patut dihargai (isteri kan bidadari)and of course dilayan cam teman yang sejati. Xmau la laki aku treat aku cam stripper yang dok sibuk menari ala inul kat tiang rumah..eeeewww.

Mungkin ade yang anggap aku ni ada ciri2 isteri durhaka..wait! aku just x setuju dengan idea untuk menyamatrafkan seorang isteri dengan bitches yang layan mana2 lelaki. but i like the idea of having a wife as the queen of the family..hehehe..(boleh la dok umah pakai dress pastu letak crown kat kepala)

So cruel..

Yang peliknya, camne nak bezakan Whore@pelacur grade 1 dengan hooker@pelacur kelas bawahan? orang yang buat statement tu mesti pakar dalam bab grading2. Ape kata gunakan kebolehan mengrade dengan bekerja sampingan di ladang limau? boleh jugak buat side income...

Kalau isteri disamakan dengan pelacur, tunang nak jadi ape pulak. Pelayan kelas atasan?

Kepada kawan2 aku yang merancang nak kawen, ape kate balik ni korang pergi tanye pakwe korang:

"Kalau kita kawin, i ni grade ape? bidadari ke pelacur?"

Kalau pakwe anda cakap pelacur, bolehla buat apply untuk iklan cari jodoh. kalau susah sangat, cari je pakwe baru kat FB.

kalau dia cakap anda adalah bidadari yang sangat dicintai, boleh la gi tempah kek kawen 8 tingkat kerana dia memang lelaki yang cambest.

Kita tengok la nanti ape kelab tu nak buat. Dengar cerita nak buat Kelas Asmaradana. Mungkin die boleh ajak Maria Ozawa jadi cikgu Kelas tu.. (ops, terlebih sudah!).Gomenasai!

Pokonya, seorang isteri yang taat bagaikan bidadari di mata suaminya. Tidak sama sekali sama levelnya dengan playboy bunny.


P/S: Setahu aku, kalau Pelacur kelas atasan ni bayaran die WOW! Aku takut nanti ramai pulak husband2 yang kena serangan jantung bila wife hantar bil kat meja time breakfast. Huahuahua. Aku rase pasni ramai la blogger yang letak iklan barang2 ala hot kat blog dorang.. doublehahahaha



0 Fireback!:

Post a Comment