Followers

Monday, June 6, 2011

Erul or Gambit? i choose both...

Minggu lepas memang minggu spotlight 2 jejaka ini. Kalau suruh aku pilih sape lagi best.. tanpa ragu2 aku x undi dua-dua.

Gambit oh Gambit.. Apekehei nye la kamu buat video yang teraba2 tu. Kalau ye pon nak tunjuk nilai artistik, x payah la nak tunjuk aksi2 super rated. Daripada tunjuk aksi pre-rated, baik g tunjuk tarian makyong.. ade jugak paedahnya.

Dah buat video pre-rated (aku cakap pre.. bukan rated), marah pulak bila orang komen. Buat MV camtu sebab open minded la konon, tapi sebenarnya otak sempit. Boleh pulak Si Gambit ni mencaci-maki blogger. Konon blogger menyalak can hanjing.Hoho, aku rasa dia yang menyalak cam anak cipan tercekik bijik cempedak..

Sebenarnya, aku dulu (DULU) minat jugak dengan si Gambit ni sebab aku pernah tengok die blakon jadi Jantan Durjana dalam satu telemovie astro. Ala, citer yang dia mati pastu jadi hantu pocong tuu..

kalau sekali tengok macam Chansung 2PM, tapi sesejak dah bikin panas..aku tengok dah macam Shaggy Skubidoo dah..
Chansung terkaget sebab aku cakap muka gambit cam muka dia

Suka hati kau la Gambit. Lagi pon banyak lagi pelakon lelaki yang boleh menyeri kehidupan Makcik2 kaki drama kat Malaysia ni. Kepada Makcik2 yang dulu fan si Gambit, boleh la convert keahlian kepada Fan Seth Tan@ Aaron Ajis.

Ni nak cerita berita best.. Mulai minggu depan, aku dah boleh tengok AF or should i say Hazama. Producer AF, trimas banyak2 sebab mengurangkan airtime si Erul. Mesti ade nak cakap aku dengki sebab pakwe aku x ensem cam Erul (Dino: Ape kene mengena aku dalam kes ni pulak?). Oh no... daku memang rasa Erul x layak masuk akhir..

Kalau nak dibandingkan skill nyanyian si Erul ni dengan Hazama, perggg jauh sangat la bezanya. Mungkin ade yang cakap aku bias sebab Hazama dah kira artis separuh masak.. tapi ade aku kesah? Kalau dah x best tu, overcook pon xbest jugak..

Lepas ni, aku harap sangat Erul x yah la nyanyi lagu 2pm. Kalau nak nyanyi pon boleh la nyanyi kat Nolaebang..hohoh (kijamnye aku). Baru suruh nyanyi lagu I'll be back dah hancus, camne nak nganyi lagi Again& again sambil buat tarian mengayuh basikal??? silap2 jadi lagu kerere-kerere (mispronounced Again&again).Hahaha..

Single terbaru Erul diterbitkan Jom Undi Erul Entertainment (JUE Ent) Feat 24/7 and Gula2

Panjang pulak aku membebel tengah hari ni. Baru tadi review performance kat boss dapat rating good. Kang kantoi blog-ing, x pasal2 kene tukar Need Improvement pulak.

ADIOSAMIGOS!

PS: Kalau Erul x yakin nak buat album solo, boleh la join 24/7 pastu tukar nama jadi Selipar Junior..hahaha

0 Fireback!:

Post a Comment