Followers

Thursday, February 2, 2012

Bila Bunga Rampai Bersepah...

Akhirnya, entry terbaru selepas bercuti 5 hari. Aku amat malas nak update blog dikala bercuti kerana masa cuti di-utilize sepenuhnya untuk makan dan tido. Hari ni x banyak nak dibebelkan kerana kerja2 yang pending sudah melambai2. Pergghh, pemalas!


Jumaat lepas berlangsunglah pernikahan sepupu aku Lan bertempat di Jasin, Melaka. Disebabkan aku ni berkerja, x dapat la nak pergi majlis nikah. Alhamdulillah, dapat jugak aku join majlis bertandang yang bertemakan Purple. Masa majlis merenjis, terkena jugak tempias bunga rampai kat aku.. Tanda-tanda? Err, tentulah tidak.




Dalam goodie bag ade apam bumblebee yang comel untuk dilihat

Makngah aku menjadi kepala tukang masak (as always). Maka, Mak aku termasuk anak2 perempuan beliau terpaksa berkampung di dapur. Buta mata beta potong bawang merah. Huaaaa.

My nephew and niece as little Groom and Bride


My male cousins (father's side)

My Female cousins and me... of course!

Anak saudara... quarter of them.

Memandangkan Lan dah kawen, maka my family officially took over the crown of top 5 unmarried adults dan aku berada di tangga ke 4 dalam ketegori second generation. Langsung x rasa stress... Plus, I'm just a young cheerful teenangers! Hidup masih muada babeh


Some update on my family: With my sister's wedding is postponed to March 2013, I can attend my friend wedding without having to split my body into 2. Yabedabedu!

0 Fireback!:

Post a Comment