Followers

Thursday, February 16, 2012

Whitney Houston Lesbian???

Mengejutkan... sangat terkaget dan terkesima aku membaca artikel Daily Mail UK hari ni. Semestinya pasal Whitney Huouston (WH) lagi.


Salah seorang kawan WH yang merupakan aktivis pembela hak2 mereka yang GAY membuat kenyataan yang  marriage WH dengan Bobby Brown hanya sebuah drama cover line. Semuanya bertujuan untuk menghentikan, rupa gossip yang WH is an ultimate lesbian.


Nak lagi best, awek berhubungan sulit dengan WH ialah bekas pembantu beliau yang bernama Robyn Crawford.


Si pembela gay tersebut turut mengatakan yang WH sangat gembira bila berhubung dengan perempuan. Beliau juga menyokong kenyataan yang WH mengunakan dadah sbg medium untuk release tension sebab penat berpura2 perempuan straight.


Yang pasti, mesti anak die tertekan... Dah la mak RIP, bapak plak addict... pastu dapat tau yang mak die MAYBE gay (aku lebih suka guna gay berbanding LesB).


Yang kanan tu la Robyn (gambar dari Daily Mail UK)

Aku x pasti macam mana hollywood nak memperbesarkan lagi issue ni. Mungkin jugak peminat2 WH di Hollywood akan menganggap berita ini sebagai berita sampingan. Maklumlah, gay kan perkara biasa bagi dorang.

Dah, tutup cerita WH. 2 hari lepas kami borak2 dengan bos pasal nak amik orang baru. Aku cakap hire lelaki la, boleh cuci mata. Reply bos memang lawak:

"Pengkid yang ade ni pon x larat aku nak tengok, nak tambah lagi lelaki dalam opis ni. X mao" (sambil gelak2)

Sape lagi yang dorang nak label pengkid, confirm la aku! Boss, saya ni staright la....

0 Fireback!:

Post a Comment